lørdag den 19. juli 2014

Long time no see

Har ikke blogget længe nu så tror det er på tide at starte igen igen 

Er sket meget det sidste år 

Fik en fyreseddel sidste sommer 
Lidt af en opvågnen i min alder , ikk at jeg føler mig eller er gammel .... 42 somre 
 men hva så nu tænker man ???
 Så tog en beslutning og søgte ind på PAU .. Pædagogisk asstistent uddannelse .. Og KOM ind på 95% merit   med start 27 januar i år ;)

Datteren min flyttede over til Aalborg til kæresten Lasse sidste sommer 
Både glad og lykkelig på hendes vejne men trist og vedmodigt på mine egne vejne 
Nu var den sidste klækket og  fløjet fra reden og huset var helt tomt for børn store som små  var både mærkeligt og dejligt på en gang 

Et gammelt liv og arbejde var slut og et nyt som studerende og et hus uden børn skulle begynde 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar